• > Als ik nu bestel, wanneer ontvang ik dan?
    • Op dit moment is het niet mogelijk om te bestellen. Onze webshop is geopend van Juni t/m half Januari. Klik hier om je in te schrijven voor de nieuwsbrief. Zo weet je als eerste wanneer de voorverkoop weer start.

    • > Wordt het gratis bezorgd?
    • Ja, bestellingen vanaf €75,- worden binnen Nederland gratis bezorgd. Bij bestellingen onder de €75,- komen er verzendkosten bij van €6,95 binnen Nederland. Voor België zijn de verzendkosten standaard €6,95 ongeacht de grootte van de order. Voor overige landen binnen de EU zijn de verzendkosten €19,00. Wij leveren niet aan Bulgarije, Cyprus, Estland, Hongarije, Kroatië, Letland, Litouwen, Slovenië, Slowakije en Tsjechië.

    • > Kan ik ook afhalen?
    • Ja, je kunt jouw bestelling afhalen bij Tuincentrum Aralia in Hellevoetsluis of bij een PostNL punt bij jou in de buurt. Afhalen is mogelijk nadat je een afhaalbericht hebt ontvangen per mail. Ons sfeervolle tuincentrum bevindt zich op Kreekweg 2a, 3223 LJ Hellevoetsluis.
      Kijk op www.aralia.nl voor meer informatie.

    • Een PostNL afhaallocatie kun je vinden via de locatiewijzer van PostNL: www.postnl.nl/locatiewijzer

    • > Avondbezorging mogelijk?
    • Ja, je kunt zelf een gewenst tijdstip kiezen waarop je het pakket wilt ontvangen. Dit kun je kiezen bij stap 2 in het bestelproces. PostNL rekent voor avondbezorging een toeslag van €2,00. Deze optie is alleen mogelijk indien de producten die je wilt bestellen bij ons op voorraad zijn.

    • > Afleverdatum kiezen mogelijk?
    • Ja, je kunt zelf een gewenste datum kiezen waarop je het pakket wilt ontvangen. Dit kun je kiezen bij stap 2 in het bestelproces. Deze optie is alleen mogelijk indien de producten die je wilt bestellen bij ons op voorraad zijn.

    • > Bezorgadres kiezen
    • Wil je een ander bezorgadres kiezen dan het factuuradres? Vink dan bij het invullen van je gegevens het vakje “Verzenden naar hetzelfde adres” uit. Vervolgens kun je hieronder het adres invullen waar je het pakket bezorgd wilt hebben.

  • > Bezorger niet geweest?
  • Controleer allereerst de levertijd van het product en de status van je pakket met de Track&Trace code. Was je niet thuis? Dan probeert de bezorger het pakket eerst af te geven bij de buren. Lukt dit niet, dan laat de bezorger een briefje achter met daarop een ’niet thuis-code’. Met deze code kun je zelf kiezen waar en wanneer je jouw pakket wilt laten bezorgen. Dit kun je dezelfde dag tot 22:00 uur aangeven bij de PostNL
  • Is de levertijd van het product al verstreken en heb je nog geen pakket ontvangen? Of werkt je Track&Trace code niet? Neem dan contact met ons op via de Wishpel klantenservice.