Bestellen

    • > Hoe plaats ik een bestelling?
    • Nadat je een mooi product hebt uitgekozen druk je op de groene ‘In winkelwagen’ knop. Vervolgens kom je op de ‘winkelwagen’ pagina. Op deze pagina zie je alle gewenste artikelen staan en kun je op de groene knop ‘Doorgaan met bestellen’ klikken. De volgende stap is het invullen van je gegevens, verzendmethode selecteren en afrekenen via de betaalmethode die jij het prettigst vindt. Druk op de groene knop ‘Verzend bestelling’, je bestelling is dan definitief. Wij zullen zo snel mogelijk aan de slag gaan om jouw bestelling te versturen!

    • > Is bestellen zonder account mogelijk?
    • Je kunt bij Wishpel heel eenvoudig bestellen zonder account. Bij het plaatsen van je bestelling kun je gewoon eenmalig je contactgegevens en adres invullen. Als je wilt kun je er voor kiezen om een wachtwoord aan te maken zodat je de volgende keer sneller kunt bestellen en jouw eerder geplaatste bestellingen kunt bekijken.

    • > Hoe volg ik mijn bestelling?
    • Nadat je een bestelling hebt geplaatst wordt deze automatisch voorgemeld. Zodra uw bestelling gereed is gemaakt voor verzending, ontvangt u een e-mail met een track & trace code van PostNL zodat u uw bestelling online kunt volgen. Door op de link in de mail te klikken kun je jouw pakket volgen.

      Heb je geen Track&Trace code ontvangen? Dan raden wij je aan om eerst je spambox te controleren.

    • > Bestelling niet ontvangen?
    • Controleer allereerst de levertijd van het product en de status van je pakket met de Track&Trace code. Was je niet thuis? Dan probeert de bezorger het pakket eerst af te geven bij de buren. Lukt dit niet, dan laat de bezorger een briefje achter met daarop een 'niet thuis-code'. Met deze code kun je zelf kiezen waar en wanneer je jouw pakket wilt laten bezorgen. Dit kun je dezelfde dag tot 22:00 uur aangeven bij de PostNL.
      Is de levertijd van het product al verstreken en heb je nog geen pakket ontvangen? Of werkt je Track&Trace code niet? Neem dan contact met ons op via de Wishpel klantenservice.

    • > Bestelling annuleren?
    • Is de bestelling al naar je onderweg of wordt deze gereed gemaakt voor verzending, dan is annuleren helaas niet meer mogelijk. Het is dan wel mogelijk om het pakket bij de deur te weigeren of om het bij het afhaalpunt te laten liggen. Het pakket zal dan automatisch weer bij ons retour komen. Wij zijn altijd bereid om te kijken of het nog mogelijk is de bestelling te annuleren. Neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op via de Wishpel klantenservice.

    • > Geen orderbevestiging ontvangen?
    • Als je geen orderbevestiging hebt ontvangen dan raden wij je aan om eerst je spambox te controleren. Zit de orderbevestiging ook niet in je spambox? Dan zou het kunnen dat je niet het juiste e-mailadres hebt ingevoerd. Wij kijken dit graag voor je na. Neem gerust contact met ons op via de Wishpel klantenservice.

    • > Plaatsen van een bedrijfsbestelling
    • De producten die wij verkopen zijn vaak ook zeer geschikt voor zakelijk gebruik. Je kunt bij ons eenvoudig een bedrijfsbestelling plaatsen via de webshop. Tijdens het plaatsen van een bestelling kun je bij de adres- en contactgegevens de bedrijfsnaam invullen. Voor België kan het BTW-nummer ingevuld worden zodat je exclusief BTW kunt bestellen. Wil je zakelijk een groot aantal afnemen? Vraag dan een vrijblijvende offerte aan per mail of bel +31 (0)181-462 432